Jipii!

###FULLSIZE:http://vfs.reallifelog.com/2007/01/18/a34202e13064dd8263d206b1e1f75615.jpg### ###THUMBNAIL:http://vfs.reallifelog.com/2007/01/18/470338994d67bd8bd2439ac1b7c2de7a.jpg### ###ID:25198### 
Så bestod jeg da heldigvis den anden eksamen, som jeg var til i går..
Super dejligt – og meget lettende.
Det blev et fint 8-tal, så jeg er mere end tilfreds

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.